Papier firmowy RCRE
WYTYCZNE WYGLĄDU PAPIERU FIRMOWEGO
Krój tekstu: | Tekst piszemy czcionką
bezszeryfową o nazwie Calibri. Komputery nie posiadające takiej
czcionki, używają czcionki Arial. Rozmiar czcionki zwykłego tekstu: 12 punktów typograficznych Rozmiar nagłówka: 18 punktów typograficznych oraz pogrubienie tekstu Rozmiar adresata: 12 punktów typograficznych oraz pogrubienie tekstu W tekście można stosować pogrubienie i kursywę w celu wyróżnień fragmentów tekstu. Nie wolno stosować podkreślenia tekstu. W tabelach dopuszcza się stosowanie czcionki o mniejszym rozmiarze. |
Akapit: | Interlinia akapitu ma
wynosić 1,5 wiersza. Ewentualne rozbicie krótkiego tekstu na całą
stronę można uzyskać poprzez wstawienie pustych wierszy pomiędzy danymi
elementami tekstu. Akapity tekstu formatujemy: wyjustowany (UWAGA: w szablonie dokumentu styl: Normalny) Akapit nagłówka formatujemy: do środka (UWAGA: w szablonie dokumentu styl: Nagłówek 1) Akapit adresata formatujemy: do prawej (UWAGA: w szablonie dokumentu styl: Nagłówek 2) Jeżeli tekst dokumentu przy zastosowanych ustawieniach zajmie nieznacznie część następnej strony, zezwala się na zastosowanie interlinii ustawionej na 1 wiersz. |
Wygląd strony: | Marginesy lewy i prawy
ustawione na 2,5 cm. W przypadku tekstów informujących o długoterminowych działaniach ośrodka (np. program kursu na dany rok szkolny) nie należy używać wiersza „Opole, dnia…”. Pierwsza strona dokumentu zawiera w nagłówku logo Centrum i adres WWW, a poniżej wiersz „Opole, dnia…”. W stopce oddzielonej linią poziomą znajdują się dane teleadresowe Centrum. Kolejne strony dokumentu nie posiadają nagłówka, a w stopce należy umieścić dane teleadresowe Centrum. Dokumenty w układzie poziomym zawierają jedynie na pierwszej stronie logo Centrum. Z wyjątkiem pierwszej strony, kolejne strony zawierają numerację w prawym dolnym narożniku. |
Szczegóły wyglądu stron firmowych zostały umieszczone w osobnych plikach.
WYGLĄD
STOPKI W POCZCIE ELEKTRONICZNEJ (e-mail)
UWAGA: należy zmodyfikować
wiersz z własnym imieniem i nazwiskiem
--
PLIKI Z SZABLONAMI ZNAKÓW FIRMOWYCH DO POBRANIA
Z białym tłem |
|||||
Z przezroczystym tłem |
|||||
Czarno-białe Z białym tłem |